Kiedy myślisz o marce McDonald’s Twój umysł prawdopodobnie natychmiast rysuje w głowie ich sławny jaskrawy odcień żółci i czerwieni. Nie będziemy tutaj mówić o gustach, niemniej jednak w ostatnich latach, fast food’owy gigant przeszedł ”stylizację”, a dokładniej rebranding swojej firmy, nie chcąc odstawać od innych gigantów, które ten etap mają już za sobą jak np. przeglądarka Bing.

Moda na minimalizm trwa, stąd Mc’Donalds postawił na dalsze zmiany swojego wizerunku. Na pierwszy ogień poszły restauracje, które jedna za drugą zmieniały swój design. Co przygotowali na rok 2016? Zmianę opakowań.

Nowe projekty pochodzą od agencji brandingowej Boxer. Wspólny wysiłek zespołu zaowocował bardziej minimalistycznymi projektami, nadal pozostając przy sentymencie do jasnych kolorów i pogrubionego fontu.
Jak to się sprawdzi? Opakowania przede wszystkim mają być świeże i modne. Dlatego też kampania zawiera także akcesoria fashion, stworzone przez 2 studentów z Uniwersytetu w Miami, którzy produkują buty i torby zaledwie w przeciągu 48 godzin.

Jeżeli chodzi o typografię wydaje się być ona centralnym punktem nowego wizerunku firmy, dodatkowo akcesoria, które nadają modowy look marce sprawiają, że całość wygląda zjawiskowo.

Jak sprawdzi się rebranding dla największego giganta fast food’ów na całym świecie?